Bijna weg! - Reisverslag uit Noordwolde, Nederland van Annelies Beijk - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Noordwolde, Nederland van Annelies Beijk - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

30 December 2012 | Nederland, Noordwolde

Hej hej!

Zoals de meesten van jullie wel zullen weten, vertrek ik a.s. 1 januari naar Zweden om daar voor een jaar te gaan werken als au-pair. Ik heb een heel leuk gastgezin gevonden met vier kinderen; twee jongens van 6 en 9 en een meisjestweeling van 4 jaar. Ik heb het gezin nog niet in het echt gezien; wel hebben we geskyped en we mailen regelmatig.
Afgelopen vrijdag ben ik verhuisd vanuit Zwolle en nu ben ik nog even een paar dagen bij mijn ouders voordat ik dinsdag ga vertrekken. Nu ben ik bezig met alles in te pakken en op te ruimen. Dat valt alleen nog niet mee... Want wat moet je meenemen voor een jaar? En dat alles moet in een koffer passen van maximaal 23 kilo... Maar het zal allemaal uiteindelijk wel gaan lukken!

Ik ga jullie allemaal weer op de hoogte houden via deze site. Als je automatisch een mailtje wilt ontvangen als ik er een nieuw verslag op heb geplaatst, kun je links op deze pagina je email-adres invullen.

Jullie alvast een fijne jaarwisseling gewenst; ik ga gauw weer verder met het inpakken van mijn koffer;)

Groetjes Annelies

  • 30 December 2012 - 15:53

    Mieke:

    Spannend meis! Geniet nog even van je daagjes hier. Leuk om je op deze manier straks te kunnen volgen! Liefs xx

  • 30 December 2012 - 16:57

    Trudy:

    Succes met de laatste (inpak)voorbereidingen, fijne jaarwisseling en alvast een goede reis gewenst!

  • 01 Januari 2013 - 22:04

    Carla:

    Hej hej!
    Volgens mij moet je op dit moment al in Zweden zijn en heb je je gastgezin al ontmoet! Heel veel succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 18 Nov. 2009
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 41791

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 01 Juli 2014

Au-pair in Stockholm!

21 Januari 2010 - 23 April 2010

Zweden

Landen bezocht: