Naar Zwitserland en bijna terug naar Nederland!! - Reisverslag uit Saltsjö-Boo, Zweden van Annelies Beijk - WaarBenJij.nu Naar Zwitserland en bijna terug naar Nederland!! - Reisverslag uit Saltsjö-Boo, Zweden van Annelies Beijk - WaarBenJij.nu

Naar Zwitserland en bijna terug naar Nederland!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

10 Juli 2013 | Zweden, Saltsjö-Boo

Hej hej!

Het is eindelijk beter weer in Nederland hoorde ik, dat werd ook wel een keer tijd zeg! Hier is het eigenlijk nog steeds hetzelfde lekkere weer, alleen vandaag is een dag met alleen maar regen, maar dat is eigenlijk hard nodig en zoals papa altijd zegt: “Goed voor het bos.”.
Laat ik eens even wat vertellen over mijn reisje naar Zwitserland! Dit reisje was georganiseerd door het werk van de vader; zij vinden het belangrijk om af en toe een familieactiviteit te hebben en ik mocht ook mee! We vlogen zaterdag naar Zurich, waar we met de auto verder reden richting Frankrijk, waar het hotel stond. Het was een heel luxe hotel; vijf sterren! Het was erg leuk om dat een keer mee te maken, maar na vier dagen had ik er eigenlijk ook wel weer genoeg van. Ze kwamen steeds opruimen waardoor ik alles kwijt was en iedere avond legden ze een chocolaatje op mijn kussen en deden ze de gordijnen dicht. Het ontbijt was ook echt heerlijk met verse croissantjes en lekkere sapjes! Zondag gingen we naar een oud kasteel in de buurt; dat was erg mooi (zie de foto’s), ’s avonds was er een groot diner van het werk van die vader. Maandag gingen we naar het Europark in Duitsland. Dit is een attractiepark waarin een groot gedeelte van de Europese landen vertegenwoordigd zijn. Zo stond er in het gedeelte ‘Nederland’ een molen en hingen er klompen aan de muur. Jullie zullen begrijpen dat ik me daar helemaal thuis voelde, haha! Dinsdag gingen we nog even zwemmen in het hotel en in de middag gingen we weer terug naar het vliegveld en ’s avonds waren we weer in Zweden!
Dit is mijn laatste verslag voordat ik naar Nederland kom. Aanstaande maandagavond land ik op Schiphol! Op 16 augustus vlieg ik dan weer terug, dus ik ben een maand in Nederland! Hier kijk ik erg naar uit en ik ben al voorzichtig begonnen met inpakken en opruimen.
Ik wil jullie bedanken voor alle leuke reacties die ik in het afgelopen half jaar heb gehad. En natuurlijk ook bedankt voor de leuke kaartjes die ik toegestuurd krijg, ze hangen allemaal op mijn kastdeur en er is bijna geen plek meer, erg leuk!!

Liefs en tot gauw!
Annelies

  • 10 Juli 2013 - 18:36

    Jezusje:

    Jihoe!! Leuk verslag Ann. Tot snel!!!! Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 18 Nov. 2009
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 41782

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 01 Juli 2014

Au-pair in Stockholm!

21 Januari 2010 - 23 April 2010

Zweden

Landen bezocht: