Spannend, het komt steeds dichterbij... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annelies Beijk - WaarBenJij.nu Spannend, het komt steeds dichterbij... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annelies Beijk - WaarBenJij.nu

Spannend, het komt steeds dichterbij...

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

21 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Welkom allemaal op mijn site!

Over precies één maand vertrek ik samen met Desiree naar Zweden. We gaan daar drie maanden stage lopen op een basisschool. Deze basisschool staat in Söderköping, dat is ongeveer een half uur met de bus naar onze woonplaats: Norrköping.
Vanaf september volgen we al Zweedse les, zodat we ons in ieder geval een heel klein beetje verstaanbaar kunnen maken.
Nu ben ik nog druk met allerlei voorbereidende dingen: formulieren invullen, IB-groep inlichten, contact onderhouden met de mensen in Zweden en alvast aan het nadenken wat ik mee (en vooral niet mee) zal nemen naar Zweden. (We mogen namelijk maar 15 kilo meenemen in het vliegtuig...).

Ik hou jullie op de hoogte via deze site!

  • 21 December 2009 - 19:09

    Kelly:

    Het duurt voor jou ook nog maar een maand!!:O
    (ik wil je vooral niet in de stress brengen)
    Eigenlijk moeten we elkaar nog wel even zien voordat we ver van elkaar verwijderd zijn!!

    Maar ik ga je op die grote afstand volgen!

    Veel plezier nog met je voorbereidingen:D

    X

  • 28 December 2009 - 14:09

    Desiree:

    Spannend!!!! komt steeds dichter bij! Wauw er staat ook echt zo'n eland boven in beeld ;)
    Liefs!!

  • 06 Januari 2010 - 09:47

    Johan:

    dat schiet al mooi op,nog maar 15 dagen.ik zie je voor vertrek nog wel.veel plezier met je voorbereiding.wel leuk zo,n site.xx

  • 06 Januari 2010 - 18:42

    Kelly:

    Hee An!

    Ik doe het even zo. Vlieg je via Ryanair? Wij konden namelijk voor 35 euro 15 kilo bagage bijboeken. We hadden toen 30 kilo bagage en 10 kilo handbagage. Misschien iets voor jou? Hoe is het met je voorbereidingen? En je laatste weekje stage? Wij hebben hier net paella gegeten bij mijn opa en oma. Erg gezellig!
    Oeh, nog 2wkn en dan ga je ook. Zitten we nog verder van elkaar. We hebben vast nog contact voordat je weggaat!!
    Veel plezier nog in NL.
    X

  • 09 Januari 2010 - 21:46

    Jezusje:

    Hey An..
    omg dus ik had laatst al een heeul verhaal gekrabbeld hier.. is het weg :O anyways
    wat cool zo'n weblog! ik wist helemaal niet dat ie ook al in gebruik was.. hihi
    ja nu dus wel, sinds die ene x dat ik t ook al neer had gezet, maar daarvoor niet.
    Lijkt me wel leuk hoor! in je huis! ga ik ook afwassen en zal proberen niet je plantjes dood te maken en niet steeds je tafel te laten vallen, of het luchtbed lek te maken terwijl ik je tv repareer.. en mss zet ik onverhoopt op een gekke dag het oud papier wel aan de weg. Het enige jammere eraan is dat jij er dan niet bent..
    ik ga je nog wel even helpen inpakken/wegen enz.. :p in case dat je teveel meeneemt XD
    dag sissie!

  • 14 Januari 2010 - 18:11

    Danielle:

    Ooehhhww,

    nu is het echt bijna-zo-ver!! Ik ga je goed in de gaten houden :)neej, flauw. Ik wens je alvast een hele fijn week toe..!

    Liefs Daniëlle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 18 Nov. 2009
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 41782

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 01 Juli 2014

Au-pair in Stockholm!

21 Januari 2010 - 23 April 2010

Zweden

Landen bezocht: