Het wordt nu toch echt wel een beetje spannend! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annelies Beijk - WaarBenJij.nu Het wordt nu toch echt wel een beetje spannend! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annelies Beijk - WaarBenJij.nu

Het wordt nu toch echt wel een beetje spannend!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

19 Januari 2010 | Nederland, Zwolle

Over twee dagen zitten we, als alles goed gaat, in Zweden! Het komt nu toch echt wel heel erg dichtbij!
Vandaag zijn we voor de laatste keer naar de Zweedse les geweest en zo nemen we van steeds meer mensen afscheid...
Met school ben ik eindelijk klaar, alles is uitgeprint en wordt ingeleverd (bedankt Mieke!), dus ik kan me eindelijk gaan richten op DE reis (werd ook wel eens tijd trouwens).
Vandaag ben ik dan dus ook maar eindelijk begonnen met het inpakken van mijn koffers. Ik heb ook maar besloten om nog een koffer bij te boeken, want 15 kilo is toch wel erg weinig. Nu mag ik nog een keer 15 kilo neenemen! Nu moet ik alles alleen nog een beetje netjes in mijn koffers zien te krijgen.
Morgenmiddag vertrek ik naar mijn ouders, waar ik nog meer spullen heb liggen. En dan is het donderdag zover: ik word weggebracht naar Eindhoven om naar Zweden te gaan:D
Mijn volgende reisverslag zal dan ook vanaf Zweden zijn!

Vi snabb! (Tot gauw!)

  • 20 Januari 2010 - 11:29

    Kelly:

    Nu nog maar 1 dag!! Ben je er helemaal klaar voor? Het worden vast 3 top maanden :D
    En ik ben heel benieuwd hoe je stage daar is!

    Heel veel plezier!
    Liefs Kelly

    Ps. En sterkte morgen met afscheid nemen ;)

  • 20 Januari 2010 - 19:25

    Marcelle:

    Ik weet helemaal hoe het is!! Morgen rond deze tijd ben je in het hotel;) je eigen bedje opmaken!
    Liefs en tot zaterdag denk ik!

  • 21 Januari 2010 - 14:55

    Danielle:

    Oehhw Annelies,

    volgens mij zit je nu in t vliegtuig en vertrekken jullie bijna!!! Supppppppper cool! Ik wens je alvast een hele fijne reis enne ik ben benieuwd naar je avonturen.

    Liefs Danielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 18 Nov. 2009
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 41782

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 01 Juli 2014

Au-pair in Stockholm!

21 Januari 2010 - 23 April 2010

Zweden

Landen bezocht: