Vi är där! - Reisverslag uit Nyköping, Zweden van Annelies Beijk - WaarBenJij.nu Vi är där! - Reisverslag uit Nyköping, Zweden van Annelies Beijk - WaarBenJij.nu

Vi är där!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

21 Januari 2010 | Zweden, Nyköping

Hier zitten we dan, in Zweden, met heel veel sneeuw! Op dit moment zitten we in een hotel dat heel dicht bij het vliegveld ligt. http://connecthotel.se/ Dit vliegveld schijnt trouwens het derde grootste vliegveld van Zweden te zijn, al merk je daar niks van. Net waren we even aan het lopen en we waren op 20 meter van het vliegveld en er was geen mens te zien. En ook geen eland trouwens;)
De vlucht is verder goed verlopen, om 15.40 zijn we vanaf Eindhoven vertrokken en rond 17.45 kwamen we aan in Zweden! Het enige nadeel was wel dat we gigantisch veel last van onze oren hadden en eigenlijk nu nog steeds. Al waren we trouwens de enigsten in het hele vliegtuig die daar last van hadden.
In het hotel hebben we een hapje gegeten en dat smaakte erg goed! We hadden een hamburger met patat en een extra zoute augurk. Heerlijk:D
Morgen vertrekken we met de bus naar de trein, waar we naar Norrköping vertrekken. Ik houd jullie op de hoogte!

• 21 Januari 2010 - 20:38

Thuis:

cool man!! we zijn blij dat je er bent. ma en pa waren pas 7 uur thuis,, veel file.. maarja, daar heb jij weinig aan ..:P doe je wel warme kleding aan?

groetjes Dooo en de rest

• 21 Januari 2010 - 21:03

Marcelle:

Echt super dat jullie nu zo vlakbij zijn!! Ik zie jullie zaterdagg!
    Liefss

• 22 Januari 2010 - 12:41

Tante:

Goede reis gehad naar het koude hoge noorden?

• 22 Januari 2010 - 21:27

Johan:

leuk dat het allemaal gelukt is.ik hoop dat je daar veel plezier gaat beleven ondanks dat het winter is.ben wel benieuwd naar foto's,en blijf je op de voet volgen.doe de groeten aan je vriendin en tot het volgende verslag

• 22 Januari 2010 - 21:51

Papa:

hoi Annelies,
    fijn dat je veilig bent aangekomen. we hebben zojuist skype geïnstalleerd en -voor de proef- even met Peter gebeld. funny!
    ik kan me voorstellen dat jullie in je kamer géén internet hebben, dus we wachten nog even af.
    groetjes. xxx

• 23 Januari 2010 - 11:36

Monique:

Hoi Annelies,
    Fijn dat je goed bent aangekomen! Een heel goede tijd gewenst. Hartelijke groeten namens alle Flintstones

• 23 Januari 2010 - 20:54

Kelly:

Hola chica!!

Je bent nu in Norrkoping ofniet. Wij zijn vandaag in Valencia aangekomen en ik denk dat we het hier wel 5 maanden uit gaan houden :D. Misschien kun je in mei/juni nog wel langskomen?!! Ik ben heel benieuwd hoe het daar in Zweden is. Ik wacht op je volgende bericht!!!

XX